Excel özel liste nedir?
Excel'de bir özel liste oluşturduğunuzda, bu liste bilgisayarınızın kayıt defterine eklenir ve böylelikle diğer çalışma kitaplarında kullanılabilir. Özel listeyi verileri sıralarken kullanırsanız, bu liste çalışma kitabıyla birlikte de kaydedilir ve böylelikle diğer bilgisayarlarda kullanılabilir.
Excel’de Drop Down nasıl yapılır?
Çalışma sayfasında, açılan listenin bulunmasını istediğiniz hücreyi seçin. Şeritte Veri sekmesine gidin ve sonra Veri Doğrulama'ya tıklayın. Ayarlar sekmesindeki İzin Ver kutusunda Liste'ye tıklayın. Kullanıcıların hücreyi boş bırakmasında herhangi bir mahzur yoksa Boşluğu yoksay kutusunu işaretleyin.
Microsoft Excel’de özel liste nasıl oluşturulur?
Özel liste oluşturma
- Excel 2010 ve üstü için, Dosya > Seçenekler > Gelişmiş > Genel > Özel Listeleri Düzenle'ye tıklayın.
- Excel 2007 için, Microsoft Office Düğmesi. …
- Özel Listeler kutusunda YENİ LİSTE öğesine tıklayın ve ilk girdiden başlayarak girdileri Liste girdileri kutusuna yazın.
Excel 2016 da özel listeler penceresine ulaşmak için hangi adımları kullanırız?
İzleyeceğiniz adımlar:
- Sıralamak istediğiniz sütunları seçin. …
- Şeritte, Veri > Sırala'ya tıklayın.
- Sırala açılır penceresinde, Sıralama Ölçütü açılır listesinden sıralamanız gereken sütunu seçin. …
- Düzen açılır penceresinde, Özel Liste'yi seçin.
Günlük hayatta sık kullanılan özel listeler Excel programından nasıl yaratılır?
MANUEL ÖZEL LİSTELER NASIL OLUŞTURULUR?
- Yukarıda belirttiğimiz yolların herhangi birinden Özel Listeler Penceresine erişelim.
- Liste girdileri alanına listede olmasını istediğimiz her bir veriyi alt alta yazalım.
- Ekle butonuna basalım.
- Özel Listeler alanına eklendiğini göreceksiniz.
- Son olarak Tamam butonuna basalım.
Apr 9, 2020
Çok düzeyli liste nasıl yapılır?
Yeni çok düzeyli liste tanımla
- Değiştirmek istediğiniz metni veya numaralandırılmış listeyi seçin.
- Giriş sekmesinin Paragraf grubunda Çok Düzeyli Liste'nin yanındaki oka. …
- Sol alt köşedeki Diğer'e tıklayarak Çok Düzeyli Liste iletişim kutusunu genişletin.
- Liste düzeyinde değişiklik yapmak için, listede bu düzeyi seçin.
Excel gruplandırma nasıl yapılır?
Excel'de sorgu oluşturma, düzenleme ve yükleme. Grupla'> Giriş'i seçin. Grupla iletişim kutusunda, grupla için birden çok sütun seçmek için Gelişmiş'i seçin. Başka bir sütun eklemek için, Grup Ekle'yi seçin.