Çağrı Merkezi Asistanı , Müşteri İletişim Merkezine gelen telefonları karşılayarak, müşterilerimizin sorularını cevaplar ve gerekli tüm bankacılık hizmet ve ürün işlem taleplerini yerine getirebilir.
Iyi bir müşteri temsilcisi nasıl olunur?
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Olmak İçin Hangi Eğitimi Almak Gerekir?
- Lise mezunu olmak,
- Üniversitelerin ilgili fakültelerinde bulunan İletişim, İşletme, İktisat, Halkla İlişkiler gibi bölümlerinden mezun olmak,
- Tercihen özel eğitimlere katılarak sertifika sahibi olmak.
Garanti müşteri iletişim merkezi ne iş yapar?
444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ne 365 gün, 24 saat ulaşabilirsiniz. Telefon olan her noktada kullanımınıza açıktır. Para çekme hariç tüm bankacılık işlemlerini yapabilirsiniz. İşlemlerde fiyatlama ve ücret avantajlarından yararlanırsınız.
Garanti Bankası çalışanları ne kadar maaş alıyor?
Türkiye'nin en büyük özel bankalarından biri olan Garanti BBVA, tüm personeline yüzde 47 zam yaptı. Personel, ocak ayından itibaren brüt 7 bin lira maaş alacak.
Banka çağrı merkezi ne is yapar?
Meslek Tanımı : Müşterilerinin çağrılarını alıp,zorunlu konuşma standartlarına uyarak,zamanı da etkin kullanarak, müşterilerin sorularını cevaplayan ve gerekli tüm bankacılık ve kredi kartı işlem taleplerini yerine getiren kişidir.
Çağrı merkezi müşteri Temsilcisi nasıl konuşmalı?
1. Ses yüksekliğine dikkat etmeleri gerekir, yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerilim oluşturur. 2. Konuşma arası boşluklarda iyi bir şey düşünüp (yemek) ”hımmm” demek, hafiften mırıldanmak ses tellerini dinlendirir. 3. Sesin ince ve kalınlığına dikkat edilmelidir.
Evden çalışan müşteri temsilcisi nedir?
Evden çalışan müşteri temsilcileri, esnek ve dinamik yapı sayesinde özellikle kriz durumlarında etkili çözümler üretmek üzere önemli görevler üstleniyor.
Garanti müşteri iletişim merkezi nasıl açılır?
Kredi kartınız veya Paracard'ınız varsa sağdaki Şifre Al butonunu kullanarak anında 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi'ni kullanmaya başlayabilirsiniz.