0850 Ziraat ücretli mi?
Müşteri İletişim Merkezi'ni aramak ücretli mi? 0850 220 50 00 Müşteri İletişim Merkezimizi cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.
Ziraat Bankası’nı nereye şikayet edebilirim?
0850 258 00 00 Müşteri iletişim Merkezi'ne iletiniz.
444 00 00 nerenin numarasi?
444 00 00 – 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 24 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.
Ziraat Bankasina nasil mesaj atabilirim?
Yapmanız gereken tek şey, talep ettiğiniz işlemi yazarak 4747'ye SMS göndermek. Bilgi taleplerinizde anında, kredi başvurusunda ise gerekli araştırmalar yapılarak en kısa sürede cep telefonunuza SMS gönderilecektir.
08502200000 numara kim?
fütursuzca arama yapan ziraat bankası'nın telefon numarasıdır.
Ziraat Bankası Ziraat katılım aynı mı?
Bir çok kişinin en çok karıştırdığı sorulardan bir tanesidir ve yanıtı netti. Ziraat Katılım Bankası ile Ziraat Bankası aynı bankalar değildir. … Yani Ziraat Katılım Bankasında yapacağınız işlemi Ziraat Bankasında ve Ziraat Bankasında yapacağınız işlemi Ziraat Bankasında yapamazsınız.
Banka şubesi nereye şikayet edilir?
Bankalarla ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda, bankanın şikayet birimine ya da Türkiye Hakem Heyeti'ne şikayetlerinizi iletebilirsiniz. Bir kurumun denetlenmesinde en önemli neden şikayetlerdir. Bankalarda insanlara hizmet ettiği için yapılan şikayetler önemli bir yer kaplar.